نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا customer relationship management به اختصار (CRM) ارائه شده توسط vira66 نسخه بومی شده و سفارشی شده CRM و پیاده سازی شده مایکروسافت (Microsoft Dynamics CRM 365) است، که کاملا فارسی و با تقویم شمسی قابل بهره برای شرکت های ایرانی است.نرم افزار پیاده سازی Microsoft Dynamics 365 یکی از بزرگترین و قدرتمندترین CRM های دنیاست که سالیان متمادی است که رتبه بهترین CRM جهان را از آن خود کرده.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری
اکثر سیستم های پیاده سازی Microsoft Dynamics 365 موجود در بازار عمده امکانات شان صرفا در همین بخش خلاصه می شه که با استفاده از آن شما برای هر مشتری یک پروفایل حقیقی و حقوقی خواهید داشت که تمام اطلاعات تماس و سایر اطلاعات جانبی اون رو در آن ثبت کرده و هر گونه پیگیری و مدیریت ارتباطات با مشتری را می تونین اجرا نمایید.
این بخش از دو زیر سیستم تشکیل شده:
پروفایل (پرونده)مشتریان
طبقه بندی مشتریان در گروه های مختلف بصورت دستی و خودکار و همچنین ثبت نامحدود اطلاعات اصلی و تکمیلی برای شناخت دقیق تر از مشتریان و ایجاد گزارشات متنوع و ترکیبی از این اطلاعات مقدوره
ثبت تعاملات و پیگیری ها از مشتری
مهمترین کارایی و پیاده سازی Microsoft Dynamics 365 برای یک سازمان در این بخش، کارشناسان فروش می تونن تمام تماس ها و ارتباطاتی که با مشتری برقرار کرده اند یا باید انجام دهند را اعم از تماس های ورودی یا خروجی، ایمیل ها ، نامه ها و …. را زیر پرونده مشتری ثبت نمایند.و وضعیت های مختلف پیگیری های انجام شده را مشخص نمایند.
مدیریت هم بطورشفاف از کارتابل گزارشات، می تونه روند کلی و جزئی تمام سرنخ های ورودی به شرکت را مطلع بشه و هر کارشناس نیز در کارتابل روزانه خود، از تماس ها و پیگیری هایی که باید انجام بده را بصورت خودکار مطلع می شه.
از مهمترین قابلیت های CRM مایکروسافت، امکان ایجاد و تغییر چرخه های کاری متنوع و پیچیده برای تمام انواع سازمان ها اعم از کوچک و بزرگ مقیاس می باشد.
امکان تعریف انواع شروط برای زمان مناسب پیگیری کارشناس فروش و آمارهای مختلف از آخرین پیگیری و آخرین وضعیت پاسخ مشتری و تعریف شاخص هایی برای شفافیت در نظارت بر اجرای صحیح فرایند های ارتباطی و پیگیری های به موقع برای مدیران جزو خصوصیات CRM, ویرا 66 می باشد. (سفارشی سازی Microsoft Dynamics 365)
راهکار مدیریت ارتباط با مشتری، یک استراتژی کسب و کار است با هدف افزایش بلند مدت سودآوری، بهینه سازی، افزایش کارایی و اثر بخشی برای سازمان های مختلف که متقاضی مبانی زیر می باشند.
دسترسی به بازاری گسترده تر و افزایش میزان رضایتمندی مشتریان کنونی
بهبود فرآیند پشتیبانی و خدمت رسانی به مشتریان
مدیریت موثر بازاریابی و فروش و خودکارسازی فرآیندها
افزایش کارایی داخلی سازمان
یکپارچه سازی نرم افزار های موجود در داخل سازمان

مزایای پیاده سازی CRM
امروزه محیط های کسب و کار با چالش های گوناگونی از قبیل گسترده شدن تعاملات درونی و بیرونی سازمان، با نیاز به ارتباط بیشتر واحدهای سازمانی و ضرورت نظارت مستمر بر پیشرفت کارها و … مواجه است. ارتباطات سازمانی همواره از مباحث عمده و مورد توجه در سازمان ها بوده، با ظهور فناوری های اطلاعات و ارتباطات،تغییرات شگرفی در این حوزه در سازمان ها به وجود آمده. مدیران و سازمان ها نیاز دارند که با سرعت و دقت بیشتری روند انجام امور را نظارت و پیگیری نمایند.
- مدیریت جامع و متمرکز فروش و بازاریابی و اتوماسیون فرآیند های مرتبط با این بخش ها
- قابلیت یکپارچه سازی با دیگر محصولات مایکروسافت و سایرنرم افزارهای موجود
- افزایش رضایتمندی مشتریان با توجه به استراتژی های پشتیبانی،خدمت رسانی و مشتری مداری
- کاهش هزینه های سازمانی و نیروی انسانی
- امکان گزارش گیری های متنوع از بخش های مختلف هر سازمان
- محیط کاربری فوق العاده آسان و امکان یادگیری سریع کاربران
- بازاریابی گسترده و هدفمند
- انعطاف پذیری بالا،امکان تغییر فرآیند کاری و گردش کار بر اساس نیاز سازمان و کاربر
- مدیریت کلیه فعالیت های اداری و سازمانی ( تلفن،فکس،پیامک،ایمیل،جلسات و نامه نگاری ها)
- دسترسی طبقه بندی شده کاربران با توجه با اصل امنیت اطلاعات سازمان
- عدم وابستگی نرم افزاری به شخص یا شرکتی خاص
- هزینه پیاده سازی بسیار پایین، با توجه به توان عملیاتی بسیار بالای CRM
- قابل پیاده سازی برای سازمان های فعال در حوزه های مختلف با حجم کوچک،متوسط،بزرگ وخیلی بزرگ
با ما همراه شوید و کسب و کار خودتون رو سازماندهی نمایید. 🙂
نوشته ای از وبلاگ پیدا نشد
8 نمونه کار اخیر
بایگانی موضوع:
- هیچ دستهای پیدا نشد