
محتوا عامل اساسی در رتبهبندی گوگل است!
تولید محتوا متنی یکی از قویترین نشانههای رتبه بندی گوگل است. با این حال، بسیاری از بازاریابان در تولید محتوای مناسب مشکل دارند. باید بدانید دورهی روزهایی که میتوانستید با نگارش و انتشار یک پُستِ وبلاگ ۳۰۰کلمهای، رتبه کسب کنید، مدتهاست سپری شده است. برای کسب رتبه در SERP (صفحة نتایج موتور جستجو) به محتوایی عالی نیاز دارید. با هر محتوایی که منتشر میکنید، باید بتوانید به یک پرسش ساده پاسخ دهید: «چرا این محتوا را منتشر میکنید ؟» . اینکه محتوایتان هدف داشته باشد، از اهمیت زیادی برخوردار است.
برای اینکه رتبه بگیریدباید چه محتوا تولید کرد؟؟
باید محتوای متنی تولید کنید که هم مخاطب میخواهد و هم گوگل،بهینهسازی محتوا بهگونهای که بتوان در موتورهای جستوجو رتبه گرفت.
محتوایی ارزشمند با ساختاری منظم تولید کنید که برای مخاطب نفع داشته باشد (رضایت کاربر). برای تولید آن، باید بدانید مخاطب چه کلمهای را جستوجو میکند و به چه چیزی نیاز دارد (تحقیق کلمات کلیدی). از کلمات کلیدی بهطور طبیعی و در جای درست استفاده کنید (رضایت گوگل) و آن را به دیگر محتواهای خود وصل کنید (رضایت کاربر و گوگل).

بهینهسازی محتوا به رضایت گوگل و مخاطب ختم میشود!
مزایای سئو محتوا بهطور کلی :
- گرفتن رتبه : هر قدر رتبهٔ بهتری در نتایج جستوجو داشته باشیم، احتمال دیدهشدن ما هم بیشتر است؛ یکچهارم جستوجوگرها به سراغ صفحهٔ دوم نتایج نمیروند.
- افزایش ترافیک: رتبه که بالاتر باشد، ترافیک بیشتری هم داریم؛ رتبهٔ یک نتایج حدود ۳۲ درصد کلیکها را به خود اختصاص میدهد
- افزایش اعتبار : اعتبار صفحه به این معناست که وبسایت شما قابلاعتماد، باکیفیت، مرتبط است و چیزی برای ارائه دارد.
- ایجاد یک تجربهٔ خوب برای بازدیدکننده : بهینهسازی محتوا باعث میشود استفاده از وبسایت شما آسان شود و یک تجربه خوب برای مشتری خلق شود؛ مثل تلاشهای شما برای طراحی ریسپانسیو، رعایت فاصله بین لینکها، استفاده از تصاویر مرتبط، سبک و باکیفیت، استفاده از ویدئو، بخشبندی مقاله برای اینکه راحت خوانده شود، ارائهٔ اطلاعات موثق، دستاول و منحصربهفرد و…)
نوشته ای از وبلاگ پیدا نشد
8 نمونه کار اخیر
بایگانی موضوع:
- هیچ دستهای پیدا نشد